خدمات پس از فروش حرفه ای و گارانتی بی قید و شرط

(گارانتی بدون قید و شرط، پاسخ ما به انتخاب و اعتماد شماست)  
یکی از عمده ترین مزیت های رقابتی بنگاه های اقتصادی که در حوزه ی تولید فعالیت دارند ارائه خدمات پس از فروش مناسب است زیرا ماندگاری و توسعه ی بازار یک محصول نیازمند حمایت همه جانبه و مراقبت دائمی از مشتریان است. تولید و فروش یک کالا پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است. برای یک موسسه تولیدی –اقتصادی شهرت و نام نیک بزرگترین سرمایه است ما برای رسیدن به این نقطه 20 سال زحمت کشیده ایم و با انجام دقیق تعهداتمان این سرمایه را حفظ خواهیم نمود.

خریداری مواد اولیه مرغوب و درجه یک همچنین استفاده از خلاقیت و نوآوری نیروی انسانی متعهد و ماهر و بکارگیری اصول اساسی مدیریت کیفیت فراگیر، مارا قادر ساخته تا با کمال اطمینان محصولات تولیدی خود را به مدت حداقل شش ماه گارانتی کامل و بدون قید و شرط  نماییم، این ضمانت نامه قابل ارتقا به یک سال است و به مدت ده سال پشتیبانی قطعات و خدمات را تضمین می نماییم.

خدمات پس از فروش ایران پمپ

در راستای حمایت از مصرف کننده و به جهت رضایت و اطمینان خاطر شما، تکنسین های مجرب ما آمادگی دارند که کلیه امور سرویس و تعمیرات را در محل کار شما و با حداقل هزینه ها انجام دهند همچنین در کلیه شهرهای استان خراسان(رضوی، شمالی،جنوبی) نماینده تعمیرات معرفی گردیده است که پس از طی دوره ی همکاری آزمایشی نام و آدرس آنان در دفترچه ی راهنما قید خواهد شد.

خدمات پس از فروش حرفه ای و گارانتی بی قید و شرط

خدمات پس از فروش(شعبه اصلی):38543311-051

واحد سیار خدمات: 09151191704

دکمه بازگشت به بالا
سوالی ندارید؟