مقالات تخصصی و پژوهشی ایران پمپ

درباره خرید پمپ باد شارژی چه اطلاعاتی دارید؟

آپدیت شده در: 30 مهر 1401

در میان انواع مدل‌های متنوع کمپرسور، پمپ بادهای شارژی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. کمپرسورهای شارژی مانند همه انواع کمپرسورها، وظیفه تامین هوای فشرده را برای راه‌اندازی دستگاه و وسایل مورد نظر را دارند.

منتها کاربرد برخی از کمپرسورها در صنایع توسعه یافته بیشتر است، اما از پمپ‌های باد شارژی برای باد کردن انواع تشک‌ها، استخر، قایق و کاناپه‌های بادی استفاده می‌کنند. تأمین باد مورد نیاز وسایل بادی به وسیله کمپرسورهای شارژی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

افراد زیادی برای خرید پمپ باد شارژی به دنبال بهترین فروشگاه‌ها و یا سایت‌های اینترنتی هستند. البته مشاور و راهنمای خرید در آن فروشگاه مهم است که درباره انواع پمپ باد چه توضیحاتی به شما ارائه می‌کند.

با توجه به این که سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، ممکن است شما برای انتخاب پمپ باد مورد نظر خود با مشکلاتی مواجه شوید، بنابراین باید بهترین سایت و فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید تا بتوانید به کمک اطلاعاتی که مشاور سایت و فروشگاه به شما ارائه می‌دهد، کمپرسور مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دقت کنید فروشگاهی که برای خرید پمپ باد شارژی در نظر می‌گیرید، بتواند به شما خدمات پس از فروش ارائه کند. در این صورت شما می‌توانید برای تعویض و تعمیر قطعات به افراد متخصص آن فروشگاه مراجعه کنید و با استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش، ایرادات این دستگاه را برطرف نمایید.

البته فروشگاه‌های زیادی برای حفظ نام تجاری خود در بازار و جلب نظر مشتریان، در این زمینه با تمام وجود خدمت رسانی می‌کنند. با توجه به تولید گسترده کارخانجات صنعتی در حوزه کمپرسورها، شما هر نوع پمپ بادی را که بخواهید می‌توانید در بازار پیدا کنید.

فقط باید هنگام خرید از اعتبار برند فروشگاه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید، تا علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات ویژه، بتوانید از خدمات پس از فروش و ضمانت دستگاه در مواقع ضروری استفاده کنید.

Array

خرید پمپ باد شارژی و کاربردهای آن

در میان انواع مدل‌های متنوع کمپرسور، پمپ بادهای شارژی بسیار پر طرفدار و پر کاربرد هستند. کمپرسورهای شارژی مانند همه انواع کمپرسورها، وظیفه تامین هوای فشرده را برای راه اندازی دستگاه و وسایل مورد نظر را دارند.

مهمتربین تفاوت این کمپرسور ها با سایر نمونه ها در ذخیره انرژی میباشد. اکثر کمپرسور های باد باید به صورت مستقیم به برق باشند تا کار کنند اما این مدلها توسط باتری های شارژی کار میکنند.

نکته مهم در خصوص این کمپرسور ها این است که این دستگاهها فقط برای موارد کم و کوچک قابل استفاده هستند و هرگز با این پمپ باد ها نمیتوانید به صورت دائمی کار کنید زیرا توانایی انجام کار های زیاد را ندارند.

منتها کاربرد برخی از کمپرسورها در صنایع توسعه یافته بیشتر است، اما از پمپ‌های باد شارژی برای باد کردن انواع تشک‌ها، استخر، قایق و لوازم بادی استفاده می‌کنند. تأمین باد مورد نیاز وسایل بادی به وسیله کمپرسورهای شارژی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

اغلب پمپ‌های باد شارژی برای مصارف خانگی و ورزش و باشگاهی به بازار توزیع می‌شوند. در حالی که سایر کمپرسورها با توجه به ظرفیت و کاربری استانداردی که دارند، مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار می‌گیرند. شما قبل از خرید پمپ باد شارژی باید اطلاعات مورد نیاز را در این زمینه بدست آورید و بررسی کنید که این دستگاه برای شما چه کاربردهایی می‌تواند داشته باشد.

Array

خرید پمپ باد شارژی با توجه به نیازی که دارید

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فعالیت‌های صنعتی، مشتریان از انواع پمپ باد شارژی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر استقبال کردند. در حقیقت بسیاری از افراد به ویژه متخصصین فنی به این نتیجه رسیده‌اند که خودشان می‌توانند با استفاده از کمپرسورها، ابزارهای بادی را راه اندازی کنند.

در گذشته مجبور بودیم برای برطرف کردن پنچری تایر خودرو، زمان و انرژی زیادی صرف کنیم، اما تولید پمپ‌های باد شارژی این امکان را برای ما فراهم کرد که بتوانیم این مشکلات را به ساده‌ترین شکل ممکن حل کنیم.

حتی برای راه اندازی کوچک‌ترین وسایل و ابزارها دستگاه پمپ باد تولید شده ‌است. پمپ باد شارژی به شما کمک می‌کند تا بتوانید، بدون صرف انرژی اضافه، هر نوع اسباب بازی و بادکنکی را باد کنید. به‌طور کلی وقتی که درباره کمپرسورهای باد و کاربردهای آن‌ها صحبت می‌کنیم، منظورمان کارایی همه کمپرسورهای بزرگ صنعتی و کوچک خانگی می‌باشد.

کمپرسور های باد شارژی مخزن ندارند و به صورت مستقیم هوا را فشرده و در اختیارتان قرار میدهند، اما کمپرسورهای صنعتی و بزرگ‌تر دارای مخزن‌هایی به حجم 500 تا 1000 لیتر می‌باشند. در کمپرسورهای صنعتی به منظور تأمین هر چه بیشتر هوای فشرده مورد نیاز، مخزن‌های بزرگ‌تری در نظر گرفته‌اند.

به دلیل نداشتن مخزن در پمپ باد های شارژی نباید توقع تولید هوای فشرده زیادی را داشته باشید. این کمپرسور ها فقط برای کارهای سبک طراحی شده اند که قبلا به آن موارد اشاره کردیم. انواع مختلفی از کمپرسور های باد شارژی در بازار موجود است که هرکدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

در بعضی از مدل ها با یکبار شارژ شدن میتوایند تا حداکثر یکساعت از کمپرسور شارژی استفاده کنید.(البته به صورت دائمی خیر)
این کمپرسور ها دارای صدا و لرزش هستند و قابل تعمیر نمیباشند.

علت خرید پمپ باد شارژی

امروزه برندهای متعددی در زمینه فروش کمپرسورهای شارژی خانگی فعالیت می‌کنند. خرید و فروش این وسیله پر کاربرد در بازار باعث ایجاد رقابت در بین نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر شده‌است.

در نتیجه آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین و با کیفیت‌ترین نوع محصول را روانه بازار کنند. دستگاه پمپ باد شارژی دارای یک سیلندر یا 2 سیلندر میباشد. با اینکه این دستگاه از قطعات ساده ای تشکیل شده، اما بسیاری از ابزارهای بادی را پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از دلایل خرید کمپرسور باد شارژی، کیفیت و تداوم این دستگاه می‌باشد. کارخانجات هنگام تولید این دستگاه پمپ باد از محفظه فلزی و مواد اولیه بسیار مقاومی استفاده می‌کنند که مطابق استانداردهای جهانی باشد. متخصصین فنی هم به دنبال دستگاه‌های با کیفیت و درجه یک هستند تا بتوانند نیازهای خود را مرتفع کنند.

Array

هنگام خرید پمپ باد شارژی به گنجایش دستگاه دقت کنید

اگر قصد دارید از کمپرسور باد به منظور مصارف خانگی و غیر صنعتی استفاده کنید، باید به دنبال پمپ بادی با گنجایش بسیار کم باشید. بهتر است از پمپ‌های باد صنعتی برای مصارف ساده استفاده نکنید، کمپرسور باد صنعتی در محیط خانه به غیر از هزینه اضافه و دردسر نگهداری کاربرد خاصی ندارد.

استفاده از کمپرسور های صنعتی برای مصارف خانگی، هزینه های زیاد حاصل از تعمیرات و برق مصرفی را به همراه خواهد داشت. هنگام خرید پمپ باد شارژی، دقت کنید محصول دفتر راهنما داشته باشد، تا با استفاده از آن بدانید دستگاه چگونه راه اندازی می شود.

Array

خدمات پس از فروش نمایندگی در قالب گارانتی و ضمانت نامه

بسیاری از برندها در کنار فروش دستگاه کمپرسور باد به مشتریان، ضمانتنامه هم ارائه می‌کنند. در این صورت برند معتبر بعد از فروش کمپرسور می‌تواند، برای تعمیر قطعات و استفاده از ضمانتنامه شما را به افراد متخصص و فنی در تعمیرگاه‌های تحت نظر خود معرفی کند. اگر دستگاه شما نیاز به تعمیرات پیدا کرد، می‌توانید با استفاده از گارانتی و ضمانتنامه ای که دارید، اقدام به تعمیر کمپرسور کنید.

سخن پایانی

حالا که با مطالعه این مقاله درباره ویژگی‌ها و عوامل تأثیر گذار در قیمت کمپرسور باد شارژی اطلاعات مورد نیاز را بدست آوردید، می‌توانید با ورود به سایت ایران پمپ، انواع کمپرسورهای باد شارژی را در مدل‌های مختلف بررسی کنید.

با خرید پمپ باد شارژی از سایت ایران پمپ، می‌توانید از خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانتنامه دستگاه استفاده کنید. امکان خرید کمپرسور برای همه مشتریان سراسر کشور از سایت ایران پمپ فراهم است.

درباره خرید پمپ باد شارژی چه اطلاعاتی دارید؟

من متخصص و پژوهشگر در زمینه هوای فشرده و انواع کمپرسور باد هستم و سعی می کنم تا جدیدترین و کارامدترین اطلاعات را در خصوص صنعت هوای فشرده با شما به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی ندارید؟